Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.12.2018 20:49 - Пийте си хапчетата
Автор: barfly22 Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 2536 Коментари: 7 Гласове:
1

Последна промяна: 27.12.2018 21:04

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Не знаете, но аз съм почти дипломиран психолог. Обаче не успях да довърша, защото не ми оставаше време за университета. Горе-долу тогава животът ми тръгна по необратимата низходяща линия надолу, но пък пътешествието е изключително забавно. Едно безкрайно приключение. Както се казва животът е гаден, но аз му се наслаждавам напълно. В момента пиша няколко книги - "Как да напуснеш работа по креативен начин", "Как да си провалиш живота преди 30" , "Живот без черен дроб - възможен, а и забавен" и "По стъпките на Хитлер - задочни записки от затвора в Мюнхен". Даже мисля и аз да стана коуч (много яка думичка) и да почна да взимам пари на хората. Ще водя групови сеанси. Обичам груповите мероприятия, макар че така и не започнах да си падам по блондинки. 

Според проучванията над 60% от българите не си мият зъбите редовно. Почти толкова занемарена е и грижата за психичното здраве на българите - всеки четвърти българин е с психично разстройство и нека не забравяме, че повечето хора си живеят в тандем с психичното разстройство, но не са диагностицирани. Голяма роля за тоталното изпсихясване на българите играят бедността, безсперспективността, липсата на редовен секс...все неща, които са подтискащи. Нужно е само да отворите главната страница на някоя електронна медия и ще видите до какви битови драми води всичко това. И единствения изход, който виждат българите е да спечелят от лотарийно билетче или най-накрая Слави Трифонов да стане премиер и "да ни оправи". 

А в интернет е още по-страшно. Това е видимо стига да отвориш коментарите за някоя статия или новина в някой сайт. Например под статии от рода "Майка се бори с рака" ще намерите коментари като: "Да мре! Стига сте занимавали хората ..." . Това ми е любимо: "Стига сте занимавали хората"  - тоест, има много по-важни неща. Aз се сещам за едно - червения хайвер поевтиня, но това бе скрито от българите. Във виртуалното пространство е много драматично - водят се люти дискусии и спорове между експерти на всякакви нива и теми, основно политика. Всеки българин е специалист по политика и футбол. И в двете обаче резултатите са плачевни. Аз съм отскоро в този сайт. Харесва ми, че блоговете са една пълна отживелица и за това реших да си направя и аз един тук. Самата платформа също е от ранните години на интернета и това е адски очарователно. Тук също с пълна пара се бистри политиката. Най-любимо ми е разделението на русофили и русофоби, евроатлантици и всичките и антагоничните им "червени подлоги", "рубладжии" и прочее. Забавно е много. Но на някои не им е забавно, това им е живота (животеца) . И когато на някакъв пич днес му махнали постинга от главната страница на сайта той е написал яростен нов постинг, в който протестира...дано не си посегне.


image

Какво предлагам аз? Както казах, не съм дипломиран психиатър, но, ако ме послушате няма да сгрешите. Чували ли сте за бензодиазепините? Това са психотропни вещества с редица полезни ефекти, сред които и седативен. Препоръчвам ви по 2 ксанаксчета на ден - 1 сутрин, 1 вечер с 100 гр. напитка по ваш избор. Ама, не било препоръчително да се смесва с алкохол...глупости, приятно е! А, ако желанието ви за секс се възвърне, знаете - виагра. Препоръчвам Трамадор. И дай Боже да ви се възвърне желанието, че съвсем се затрихме. То, аз отдавна мисля да тръгна из страната и да почна да увеличавам народонаселението. Помогнете и вие да преборим демографската криза. Че само пенсионери останаха, а те знаете - само да опоскат фискалния резерв могат, друго - не. Е, някои си хвърлят пенсиите през терасата, но това е една друга тема...





Гласувай:
4



1. rosiela - Вярвам ти.
27.12.2018 21:11
Само че статистиката била малко по- друга:
" Всеки втори си говори сам,
всеки трети с двама, дет ги няма!"

Иначе и аз съм борила тази наука.
цитирай
2. barfly22 - Само че статистиката била малко по- ...
27.12.2018 21:15
rosiela написа:
Само че статистиката била малко по- друга:
" Всеки втори си говори сам,
всеки трети с двама, дет ги няма!"

Иначе и аз съм борила тази наука.

Борбата е вътре в нас, със самите себе си. Аз не съм се борил с психологията. Една безкрайна и необятна тема, която обичам.
цитирай
3. radostinalassa - Тези лекарства разрушавали цитоскелета на клетката
27.12.2018 21:24
Имай го предвид, ако и твоите клетки имат скелет, разбира се.
У нас има кой да прави децата, но няма как да ги издържат. Затова много мислят преди това. ББ издържа своето с 5 млрд май беше, но той има по - големи габарити. Той е по - ларж, нали е на години.
Виж циганетата са повече, но и те ходят по Европата и донасят техните бройки - по две.
цитирай
4. ladylady - баба се бори с кот и падне, даже със срамните си въшки../публичнооо, тва...
27.12.2018 21:33
...))))))))))))))))))))) хихихи...

Забавно е много. Но на някои не им е забавно, това им е живота (животеца) . И когато на някакъв пич днес му махнали постинга от главната страница на сайта той е написал яростен нов постинг, в който протестира...дано не си посегне.
цитирай
5. rosiela - И аз! Просто образен изказ.
27.12.2018 22:51
barfly22 написа:
rosiela написа:
Само че статистиката била малко по- друга:
" Всеки втори си говори сам,
всеки трети с двама, дет ги няма!"

Иначе и аз съм борила тази наука.

Борбата е вътре в нас, със самите себе си. Аз не съм се борил с психологията. Една безкрайна и необятна тема, която обичам.

цитирай
6. rosiela - Нещо си се объркала. Съотнасяй се към себе си.
27.12.2018 22:52
ladylady написа:
...))))))))))))))))))))) хихихи...

Забавно е много. Но на някои не им е забавно, това им е живота (животеца) . И когато на някакъв пич днес му махнали постинга от главната страница на сайта той е написал яростен нов постинг, в който протестира...дано не си посегне.

цитирай
7. valdor1355 - За разплод само най- едрите, здрави ...
28.12.2018 01:11
За разплод само най- едрите, здрави физически и психически самци, с акцентирани сметки в банките- крадени или не. Ти от тях ли си? ;)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: barfly22
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 33434
Постинги: 14
Коментари: 74
Гласове: 14
Архив