Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.12.2018 10:10 - Доброто старо чукане е на изчезване, а с него и света...
Автор: barfly22 Категория: Тя и той   
Прочетен: 3012 Коментари: 6 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Спомням си първият път, когато целунах момиче.

 Аз израстнах с това момиче. Приемах я като сестра и приятелка, семействата ни бяха много близки и от раждането ни сме били винаги заедно. Бяхме в шести клас и ни бяха оставили да се гледаме сами след училище, час-два, докато моите и нейните родители се приберат от работа. Стоим си и гледаме телевизия. Вероятно тя е избрала какво да гледаме, защото беше някакъв сериал, в който главните герои в един момент се целуваха на забавен кадър, на фона на драматична музика - класически латино сериал от началото на 2000-те. И не помня кой предложи, но някой от нас каза "Хайде да направим като тях", тя легна на дивана и аз се надвесих над нея да се целуваме. И на двамата не ни хареса и всеки продължи да си прави, каквото си правеше. 

Разбира се, това е детинска целувка. Но защо ви споделям това. Защото се чудя какво виждат децата днес по телевизията и още повече - в интернет - и чие поведение биха копирали в игрите си те? В последните дни се вдига много шум около този билборд:
image

Живеем във времена, в които всеки сбърканяк си има свой телевизионен канал, или минимум - свое собствено предаване. Не искам да поставям въпроса като кое е по-вредно за  обществото - забраненото тютюнопушене, или разрешения гей-парад. Но всичко това идва в повече. Дори не искам да влизам в някакъв дебат е ли всъщност психическо разстройство (сексуално) хомосексуализма, както е дефинирано от Световната здравна организация (СЗО), или не. Това не ме интерсува, честно казано въобще не ме и интерсува кой с кого си ляга, но защо трябва да се афишира с билборди и парадиране по голи задници с забучени в тях пера? Тези, които са против това натрапване на определено сексуално малцинство изтъкват контрапунктове като - религията, но оставете Господ намира, той отдавна е вдигнал ръце от цялото Човечество - и от хетеро и от хомосексуалните. 

Каквото и да се промени в България, дори както в редица европейски (и не само) държави еднополовия брак да бъде легализиран - българинът няма да промени отношението си към това и няма да го приеме никога. Сега идеята на либералните апогети е децата да се обучават да приемат за нормално всякакви различни сексуалности извън "мъж-жена" и да са наясно, че вече има повече от два пола - аз самия не съм уверен вече колко са, мисля че са повече от три или четири (?). 

Но нека да попитам. Колко от вас си спомнят думата "ухажвам" ? Колко хубава, архаична дума, представляваща една пълна отживелица, нямаща място в нашето съвремие. Сега всичко е лесно, без усилия. Всичко вече е механично - ядене, чукане, размножаване...няма време, а и смисъл, за цветя, вечери, и кино. Защото жените отвикнаха да бъдат жени, а мъжете отвикнаха да бъдат мъже. Живеем в свят на третия и четвъртия пол и бъдещите деца няма да има какво да забравят, те ще се родят тотално объркани и безполови. Защото няма кой да ги научи какво е да си момиче и какво е да си момче и какво е да си жена и какво е да си мъж. 

Доброто старо чукане е на изчезване, а с него и света.




Гласувай:
4



1. milady - хубу, нормално реагираш..
14.12.2018 13:41
но, ТЕ инак.,не могат да овладеят това безумно размножаване..по Света
/най вече черният ...
и така...доброто старо чукане, ще бъде лимитирано..
да добавя и аз/ НОРМАЛНА съм, но нали ДУШАТА нямаше..пол,раса, възраст!!?
Хубава тема, сложна, благодаря!

пп
тук имаш грам грешка
пише се ..апологет.

/ Сега идеята на либералните апогети е децата да се обучават да приемат з
цитирай
2. barfly22 - @milady, аз не съм привърженик на ...
14.12.2018 14:06
@milady , аз не съм привърженик на конспиративната теория, че ни пръскали с химикали от небето и създавали умишлено вируси, за да си продават лекарствата и да редуцират човешкото население целенасочено. Аз без да искам да звуча като някой Пол Пот, Пиночет или Мао изперкал диктатор, мисля че определени региони и държави от света за благото на цялото човечество трябва наистина да се редуцират. Земята всъщност е пренаселена и продължава да се пренаселва. А ресурсите са ограничени. Само малограмотниците и бедните хора създават по 5-6-10 деца, за които не могат да се грижат и в какво се превръщат тези деца? В подобия на родителите си. Причините за ниската раждаемост сред нормалните семейства са начина на живот, а не химикалите в снаксовете и вафлите, или масоните и рептилите. За правописната грешка - благодаря. Мързи ме да я оправям, но нека който я забележи да прочете коментара ти и да знае, че тя е налице.
цитирай
3. ednalady - аз съм..milady ))
14.12.2018 20:44
аз никъде не споменах..Конспиративни факти..
това са Практики...
ежедневни, масови, коварни ,прикрити..явни...всякакви..практики..
няма да изреждам..
който, търси Истината, Тя сама ще му се разкрие..
а за Любовта..какво да кажа...

защо жените..като правят свирки е гоот..
а , когато..мъже правят , не е...
или, жените могат и да харесват .анален секс..
а , мъжете, нее...гадно е, педалско..
ами, не съм съгласна..
Душата, няма пол, раса, възраст, религия и..др. окови..
или?
цитирай
4. barfly22 - @milady/ednalady
14.12.2018 23:11
Аз съвсем леко съм повдигнал темата дали това е отклонение или не. Честно казано първо нека бъдем честни - природата е създала мъжа и жената и нашите два пола не случайно, всичко извън това е отклонение. Дали съм склонен да приема едно такова отклонение? Да, стига да не ми се натрапва и пропагандира кой с кого си ляга. Спомням си един случай, трагикомичен и показателен - след създаване на някакъв политически проект на хомосексуалисти в Холандия, педофилите се бяха разсърдили, че тях не ги допускат да правят подобни неща. В някои свръхтолерантни държави като тази педофилията се приема за болест и много от педофилите отървават затвора. Как да съм толерантен към това...аз си обичам жените, за мен няма нищо по-прекрасно от жените на света, но не съм тръгнал да разубеждавам никой хомосексуалист.
цитирай
5. barfly22 - Гей парад в Лондон Джеймс, каква е ...
15.12.2018 02:29
Гей парад в Лондон
Джеймс, каква е тази врява поду прозореца?
Гей парад, сър Джон.
И за какво се борят Джеймс?
Искат да правят еднополова любов сър.
И кой им пречи?
Никой сър.
Е тогава за какво протестират?
Педерасти, сър.
цитирай
6. milady - този виц е готин..
15.12.2018 11:49
по скоро..в някой и друг контекст
тук , звучи..досадно..
Благ.за отговора, но
ти отклони моят важен/според мен/ въпрос..
/иначе, наблюдавам ..многоо по фини педалски превъплащения, къде ли не..
пр. ми беше, Чудесен Уикенд!
Юлия
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: barfly22
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 32979
Постинги: 14
Коментари: 74
Гласове: 14
Архив