Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.12.2018 06:15 - Какво е да си в германски затвор?
Автор: barfly22 Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 1080 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Какво видях в германските затвори?

През Август 2018 година се навърши точно една година, откакто мъртво пиян слязох от самолета и стъпих на германска земя. Беше 22 август 2017. Точно няколко дни преди да навърша една година в Германия ме арестуваха в Хановер и моите обиколки из германските затвори започнаха. 

Всъщност, аз почти не помня как се озовах в столицата на Долна Саксония - Хановер. Запознавам се с един германец на централната гара в Мюнхен и решаваме да тръгнем за Хамбург, защото преди това съм бил там и много ми хареса. И двамата бяхме доста пияни, така че вместо за Хамбург сме си купили билети и сме се качили на влака за Хановер. Или е твърде вероятно билетите ни да са си били за Хамбург, но да сме объркали влака. Никой не ни провери във влака. Беше доста късно и ние проспахме цялото пътуване, което с експресния влак - ICE (Inter City Express) от Мюнхен до Хановер е почти 5 часа. Е, къде е Хамбург, къде е Хановер - някакви си 160 км отклонение. 


Със слизането си на гарата в Хановер, аз усетих атмосферата на един много по-свободен град с други порядки и хора с друг манталитет и говор (в Бавария говорят на баварски диалект, докато в Хановер по-скоро на т.нар. Hoch Deutsch). Ако в баварските градове е обичайно да срещаш на всяка втора крачка църква, то в Хановер и Хамбург е по-вероятно да намериш бардак, отколкото църква и по-лесно да се свържеш с някой дребен дилър, отколкото със свещеник. 
image

Един от нощните клубове в Хановер, в който се предлагат сексуални услуги на два пъти по-ниски цени, отколкото в мюнхенските Puff-барове - около 30 евро на сеанс

Лятото на 2018 в Германия беше прекрасно. За германците подобно топло и дълго лято (чак до края на септември) си е голяма радост. А в средата на август месец всяка вечер беше луд купон в Хановер. Особено петък и събота - клубовете се пръскаха. Хановер е по-подходящ за млади хора и особено чужденци. Местните са много по-отворени към чужденците. 

Бързо се запознах с доста от местните и се сприятелихме. Сутрин, вечер, посреднощ пиехме и пушехме трева. Развеждаха ме като турист из всички интересни места. Доста истории има от краткия ми престой в Хановер, но нека ги прескочим и да стигнем до 24 август, когато ме арестуват. 

image

Централната гара в Хановер 


През нощта посетихме с моите приятели "витрините" и всеки си избра по една мадама. После продължихме да пием чак до сутринта. Спомням си, че по едно време бяхме седнали на пейките близо до централната гара, където винаги се събираха хора, които пият от сутрин до сутрин там. Явно съм задрямал, защото за първи и последен път в Хановер имах някакъв контакт с полицейски служители. За справка в Мюнхен се е случвало да ми проверят личната карта 7 пъти за един ден. Най-богатият град в Германия е и най-полицейския. Та, идват при мен - моля Ви, господине, събудете се, обърнете ни внимание за момент. Ставам. Искат ми лична карта. Давам им я съвсем спокойно. Те проверяват, а аз си отварям една биричка. 

- Ще трябва да дойдете с нас. Обявен сте за издирване в Мюнхен от 17 август.

Да, добре, казвам си...време беше. До момента бях натрупал доста арести в Германия, но последния път, когато ме арестуваха беше сериозно - в себе си имах газов пистолет, който не беше мой и на всичкото отгоре ударих един от полицаите, които дойдоха да ме арестуват. Пистолетът не беше мой. Беше на едно момиче, с което се запознахме в Старата ботаническа градина. Тя беше германка и дори не помня как се казваше. Помня, че го извади от дамската си чанта по едно време и започна да го размахва и аз го взех и си го пъхнах в гащите, за да не ни арестуват. Обаче, явно е било твърде късно, защото някой ни е видял и дискретно е позвънил в полицията. Тук гражданите са наистина много бдителни. Особено агентурната мрежа на немските щази-бабички, които викат полиция постоянно и за всичко. Ако това се беше случило в България, а по ирония на съдбата на мен ми се е случвало и в България да ме арестуват с нерегистриран газов пистолет, с който обикалях пиян на територията на 9то РПУ в София просто щях да си отлежа 24 или 72 часа в ареста, да ми приберат пистолета и да ме изпратят по живо по здраво. Да, обаче в Германия си има последствия. Дори да те арестуват с джобен нож. Да, пускат те, но след това идва писмо с глоба или направо призовка за съда, в зависимост от провинението. При мен е дошла на адреса ми, но аз вече съм бил в Хановер. Съответно на 17ти август ме обявяват за издирване, а дни по-късно, както стана ясно ме арестуваха.

Сложиха ми белезници и се отправихме към ареста. Там прекарах деня и нощта. На другия ден ме отведоха в съда. Там в подземните килии изкарах цял ден, тъй като трябваше да изчакам преводачката ми да се появи. Когато тя дойде ме отведоха пред един плешив съдия, който ми разясни в какво съм обвинен. След това потеглихме към затвора в Хановер, който се оказа първия затвор, в който влизам през живота си, но не и последния. 

image





Край на първа част.








Гласувай:
2


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: barfly22
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 33056
Постинги: 14
Коментари: 74
Гласове: 14
Архив